Sık Sorulan Sorular

Bakım ve Onarım Teknik Servis Talep Prosedürü
Son Güncellenme Zamanı yaklaşık bir ay önce

Bakım ve Onarım Teknik Servis Talep Prosedürü

Teknik Servis taleplerinin daha düzenli ve etkili bir şekilde yönetilebilmesi için aşağıdaki prosedürler uygulanacaktır:

  1. Bina Sorumluları: Teknik Servis talepleri, yalnızca Teknik Servis sistemine tanımlanmış bina sorumluları aracılığıyla gönderilecektir. Her bina için belirlenen sorumlular, taleplerin doğru ve zamanında iletilmesinden sorumlu olacaktır.
  2. Bina Sorumlusu Olmayan Yerler: Bina sorumlusu olmayan yerler için, ilgili birimler tarafından bildirilen kullanıcılar Teknik Servis sistemine tanımlanacaktır. Bu kullanıcılar, kendi birimlerinden gelen talepleri sisteme girecek ve takip edecektir.
  3. Kullanıcı Tanımlama : İlgili birimler, bina sorumlusu olan ve olmayan yerler için belirledikleri kullanıcıları Teknik Servis sistemine tanımlanması için ebys üzerinden Bakım ve Onarım Şube Müdürlüğü'ne aşağıdaki formatta belirtilen gerekli bilgileri bildirmeleri gerekmektedir.
  4. Fakülte / Birim Yetkilileri: Sisteme ilgili fakülte yetkilileri (fakülte sekreteri) ya da birimi yetkilileri tanımlanacaktır. Teknik servis talebinde bulunacak bina sorumlusu ya da tanımlanan diğer kullanıcıların yazdıklarını takip edebilecektir. (Onaylama sistemi olmayacak, sadece takip amaçlıdır.)

Sisteme Tanımlanacak Bina Sorumlusu, Diğer Kullanıcı ve Birim Yetkilisi Bilgileri

Talep Eden Bina Sorumlusu / Diğer KullanıcıTalepleri Görecek  Birim Yetkilisi
BirimiBirimi
Adı-Soyadı Adı-Soyadı 
UnvanıUnvanı
E-Posta Adresi (@yildiz.edu.tr) E-Posta Adresi (@yildiz.edu.tr) 
Cep / Dahili NoCep / Dahili No

Bu prosedürler, Teknik Servis taleplerinin daha düzenli ve verimli bir şekilde yönetilmesini sağlayacaktır. Herhangi bir sorunuz veya eklemeniz varsa, lütfen bizimle iletişime geçin.

Saygılarımızla,


Bakım ve Onarım Şube Müdürlüğü

Lütfen Bekleyin!

Lütfen bekleyin... bir saniye sürecek!