Sık Sorulan Sorular
Teknik Servis Talepleri Prosedürü
Son Güncellenme Zamanı 15 gün önce
Teknik Servis Talepleri Prosedürü
Teknik Servis taleplerinin daha düzenli ve etkili bir şekilde yönetilebilmesi için aşağıdaki prosedürler uygulanacaktır:
- Bina Sorumluları: Teknik Servis talepleri, yalnızca Teknik Servis sistemine tanımlanmış bina sorumluları aracılığıyla gönderilecektir. Her bina için belirlenen sorumlular, taleplerin doğru ve zamanında iletilmesinden sorumlu olacaktır.
- Bina Sorumlusu Olmayan Yerler: Bina sorumlusu olmayan yerler için, ilgili birimler tarafından bildirilen kullanıcılar Teknik Servis sistemine tanımlanacaktır. Bu kullanıcılar, kendi birimlerinden gelen talepleri sisteme girecek ve takip edecektir.
- Kullanıcı Tanımlama : İlgili birimler, bina sorumlusu olan ve olmayan yerler için belirledikleri kullanıcıları Teknik Servis sistemine tanımlanması için ebys üzerinden Bakım ve Onarım Şube Müdürlüğü'ne aşağıdaki formatta belirtilen gerekli bilgileri bildirmeleri gerekmektedir.
- Fakülte / Birim Yetkilileri: Sisteme ilgili fakülte yetkilileri (fakülte sekreteri) ya da birimi yetkilileri tanımlanacaktır. Teknik servis talebinde bulunacak bina sorumlusu ya da tanımlanan diğer kullanıcıların yazdıklarını takip edebilecektir. (Onaylama sistemi olmayacak, sadece takip amaçlıdır.)
Sisteme Tanımlanacak Bina Sorumlusu ve Diğer Kullanıcı Bilgileri
Birimi: |
Adı-Soyadı : |
Unvanı: |
E-Posta Adresi (@yildiz.edu.tr) : |
Cep / Dahili No: |
Bu prosedürler, Teknik Servis taleplerinin daha düzenli ve verimli bir şekilde yönetilmesini sağlayacaktır. Herhangi bir sorunuz veya eklemeniz varsa, lütfen bizimle iletişime geçin.
Saygılarımızla,
Bakım ve Onarım Şube Müdürlüğü